• køb-salg.dk
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
køb-salg.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Både
  3. Både
  4. Joller og gummibåde
ID: 14541
Notering ID: #34733 er blevet tilføjet til din ønskeliste.

Jolle, faaborg / fåborg, årg. 1975

€32.999,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Simon M.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Jolle, faaborg / fåborg, årg. 1975, 21 fod, 4 pers., 8 hk , Yanmar, diesel

faaborg 21\"

21 fods Faaborg / Fårborg kabine jolle med både for og agter/bag kahyt. 4-5soverpladser (ikke udnyttet)
Yanmar YSE8G 8Hk diesel mortor, virkelig stærk og pålidelig. bruger kun ca. 0.5liter i timen, ved cruise. starter hver gang.
Lowrance Hook 9TS(tripleshoot) fishfinder med, downview/sidescan, og alt det der, der er mulighed for også at tilslutte søkort på enheden, via sd kort.
der medfølger.
2stk batterier, som er er sat på en om skifter, så der er starter og forbrugsbatteri.
anker 12kg.
12v omformer til 230v
lille køleskab (til 4 dåse øl, eller lidt mælk eller juice)
der er blevet syet marine puder til både for og bag kahyt, så de kan holde til vejret.
der er sat nyt \"instrumentbræt\" i.
2fendere.
lidt tovværk.
der er et camping gasblus med 2plader og låg som ikke er monteret med.
kompas.

båden ligger i vandet, mellem Aabenraa og Haderslev.

Båden er er blevet renoveret og kom i vandet sidste år. men på grund af familie forøgelse, er den for lille til os, og tiden er heller ikke til det mere.
.
Der er sat tæppe på siderne og loft, nye lamper, og alt Teaktræk er blevet slebet, og lakeret.
der er et fold-ud bord som kan sættets på stål stolpen midt i båden, det mangler et slags \"klamme-beslag\" så det kan holdes oppe, eller bruges som ekstra soveplads.
der er flere ting som var på båden, som jeg ikke har nået, fx. er der en \"kasse\" over motorbrønden, som også virker som bord, der mangler nogle hængsler mm. det virker, men har ikke haft tiden, til at få lavet nogle bedre løsninger.
den bagerste Agter kahyt er ikke lavet endnu, der er egentlig plads til 2,personer, men vi har brugt det til obevaring, af tov, fiskeudstyr, dieseldunke mm.
kalechen er har jeg selv syet, den har virket 100% de sidste 3 storme, men har i sidste storm midstet 2 kanpper(har ekstra)

ring eller skriv endelig, hvis der er spørgsmål.
hvis vejret er til det tager vi selvfølgelig en tur

evt. kom med et bud.
evt. bytte med jolle (til fiskeri) med trailer. el. RIB


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy